Σεπ 192019
 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2019-20

Οι εγγραφές για την εισαγωγή των φοιτητών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ για το ακαδημαϊκό έτος 2019-20 γίνονται ηλεκτρονικά στο site του Υπουργείου από 18-27 Σεπτεμβρίου 2019. 

Μπορείτε να δείτε το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας που αφορά στις εγγραφές με το σύστημα ηλεκτρονικής εγγραφής: https://www.minedu.gov.gr/news/42913-18-09-19-ilektroniki-eggrafi-epityxonton-stin-tritovathmia-ekpaidefsi

Καλώς ήλθατε στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης!

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου θα ξεκινήσουν την Δευτέρα 23/09/2019.

Η έναρξη των μαθημάτων είναι ανεξάρτητη από την περίοδο των εγγραφών και είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προσπαθείτε ώστε να παρακολουθείτε τα μαθήματα από την αρχή.

Σας ενημερώνουμε ότι θα γίνει ενημέρωση Πρωτοετών φοιτητών στις 23/9/2019 στις 11.30’ στo Αμφιθέατρο Δ6 στην Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ – Εξυπηρέτηση Προπτυχιακών Σπουδών: Μαρίνα Μουνδριανάκη, Γαλάτεια Νταναλάκη και Μαρία Ακουμιανάκη

Τηλ.: 2831077465 και 2831077466,  Fax: 2831077467, E-mail: regist@social.soc.uoc.gr, URL: http://sociology.soc.uoc.gr/

Ταχυδρομική διεύθυνση: Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Κοινωνιολογίας, Γραμματεία,
Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, Περιοχή Γάλλου 74100 Ρέθυμνο

Ώρες εξυπηρέτησης κοινού Δευτέρα -Τετάρτη -Παρασκευή: 9:30΄ – 13:30΄

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Η εγγραφή των νεοεισαχθέντων στα ΑΕΙ θα γίνει ως εξής:

Α. Εγγραφή στην ιστοσελίδα του Υπουργείου 18-27/09/2019.

Για την εγγραφή των επιτυχόντων θα λειτουργήσει και φέτος το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής χωρίς την αναγκαιότητα κατάθεσης δικαιολογητικών και χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις Σχολές και τα Τμήματα επιτυχίας τους. Με τον τρόπο αυτό οι επιτυχόντες δεν επιβαρύνονται με το πρόσθετο κόστος της μετακίνησης για την εγγραφή τους και με την επιπλέον διαδικασία της συλλογής και αποστολής δικαιολογητικών.

Η διαδικασία εγγραφής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη Σχολή ή το Τμήμα επιτυχίας τους μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr, εισάγοντας  τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου και τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Η εφαρμογή θα βρίσκεται σε λειτουργία από την Τετάρτη 18  Σεπτεμβρίου.

Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι σχολικές μονάδες θα παρέχουν υποστήριξη στους επιτυχόντες όσον αφορά τους κωδικούς πρόσβασης, ενώ μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα υπάρχει διαθέσιμο αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης για τη διευκόλυνσή τους, καθώς και συνοπτικές οδηγίες σε κάθε βήμα. Μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες, στην περίπτωση που έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε Τμήματα καταργηθέντων ΤΕΙ θα αιτούνται τη διαγραφή τους αναζητώντας αρχικά το Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο), στο οποίο εντάχθηκε το οικείο Τμήμα και εν συνεχεία το (σε μεταβατική ακαδημαϊκή λειτουργία) Τμήμα του ΤΕΙ, από το οποίο επιθυμούν να διαγραφούν.  Προς διευκόλυνση των αιτούντων, στο μενού Στοιχεία Τμημάτων παρέχεται αναλυτική λίστα  με την αντιστοίχιση των Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ, με τα Πανεπιστήμια  στα οποία έχουν ενταχθεί μέχρι την ολοκλήρωση της μεταβατικής λειτουργία τους.

Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον προσωπικό τους Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Οι εγγραφέντες για να έχουν πρόσβαση στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες της κάθε Σχολής και Τμήματος, θα πρέπει να επιδείξουν στη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία τους. Σε κάθε περίπτωση, η Γραμματεία δύναται να ζητήσει συμπληρωματικά δικαιολογητικά από τους εγγραφέντες.

Για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Ακαδημίες του Εμπορικού Ναυτικού, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων καθορίζεται και πραγματοποιείται από τα αρμόδια Υπουργεία.

Επισημαίνεται ότι όλες οι ανωτέρω διαδικασίες εγγραφής ολοκληρώνονται είτε από τους ίδιους τους επιτυχόντες, ή από νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται επίσης ότι η εγγραφή των επιτυχόντων με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το Ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, πραγματοποιείται μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής και κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, δηλαδή από  18  έως και  27  Σεπτεμβρίου 2019,

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους, οι εισαχθέντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, οφείλουν στο ίδιο διάστημα υποβολής της αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής (18 έως 27/09/2019) να αποστείλουν με ταχυμεταφορά (courier) ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως στη γραμματεία του Τμήματος / Σχολής επιτυχίας τους  τη σχετική βεβαίωση ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή  Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής  τότε πρέπει να αποστείλουν ή καταθέσουν αυτοπροσώπως, όπως παραπάνω, βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ΄ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών.

Β. Κατάθεση των Δικαιολογητικών Εγγραφής στη Γραμματεία του Τμήματος από 19/9/2019 έως 30/9/2019 τις εργάσιμες ημέρες από 9:30΄ έως 13:30΄ είτε από:

  • αυτοπροσώπως ο φοιτητής/τρια,
  • νομίμως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο
  • κατάθεση των δικαιολογητικών μέσω courier (χρέωση του φοιτητή/τριας)
    Στην περίπτωση αυτή ζητάμε μια Αίτηση/Υπεύθυνη Δήλωση (με το γνήσιο της υπογραφής) για την αποστολή των βεβαιώσεων εγγραφής και κωδικών (με την ίδια courier, χρέωση φοιτητή/τριας) Δείτε το παράδειγμα

Γ. Έλεγχος, αντιπαραβολή των στοιχείων από τη Γραμματεία  και ολοκλήρωση της εγγραφής.

Μετά τον έλεγχο, αντιπαραβολή και ολοκλήρωση της εγγραφής η Γραμματεία του Τμήματος μπορεί να παραδώσει στους εγγραφέντες, Βεβαίωση Σπουδών (πιστοποιητικό ότι είστε φοιτητής/τρια), το ακαδημαϊκό email, τους κωδικούς τους και, οι άρρενες φοιτητές μία Βεβαίωση Στρατολογίας για την αναβολή της στράτευσης.

Από 23/9/2019 ξεκινάει η έκδοση των Βεβαιώσεων Σπουδών και η διανομή των κωδικών. Οι πρωτοετείς φοιτητές που προσέρχονται στη Γραμματεία εξυπηρετούνται καθημερινά από 9:30-13:30. Η αποστολή μέσω courier θα ολοκληρωθεί μέχρι 30/9/2019.

 

Ε ι δ ι κ έ ς   Π λ η ρ ο φ ο ρ ί ε ς

Ειδικές Πληροφορίες μετά την Εγγραφή

Αναμένεται να ανακοινωθεί η σχετική εγκύκλιος από το Υπουργείο Παιδείας

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Τα δικαιολογητικά που πιθανότατα να απαιτούνται (θα διευκρινίζεται από την σχετική εγκύκλιο)  για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας είναι τα εξής:

  1. Η ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής
  2. Φωτοαντίγραφο τίτλου απόλυσης (απολυτήριο Λυκείου ή πτυχίο ή αποδεικτικό του σχολείου αποφοίτησης)
  3. Δύο φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.
  4. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου ή άλλου δημόσιου εγγράφου από το οποίο να αποδεικνύονται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά στοιχεία.

Και αν φοιτούσατε πριν σε άλλο Τμήμα ή Σχολή:

  • Η διαγραφή σας θα πραγματοποιηθεί στην περίπτωση αυτή για εσάς που έχετε εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αρκεί να δηλώσετε τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είστε ήδη εγγεγραμμένοι και να αιτείστε ταυτόχρονα τη διαγραφή σας, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα.

Είναι σημαντικό, για την διευκόλυνση όλων, να φέρετε τα έντυπα έτοιμα και συμπληρωμένα ώστε να μην υπάρξουν άσκοπες καθυστερήσεις.

Μετά την ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Οι φοιτητές για να έχουν πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Ακαδημαϊκές Υπηρεσίες (απόκτηση ακαδημαϊκής ταυτότητας, αίτηση μετεγγραφής, αίτηση σίτισης/στέγασης κ.α.) θα πρέπει να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στις Γραμματείες των Τμημάτων επιτυχίας και να παραλάβουν:  όνομα χρήστη και κλειδάριθμο.

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής θα χρειαστεί να φροντίσετε το συντομότερο δυνατόν για την ενεργοποίηση του email σας.

Από την επόμενη μέρα της ενεργοποίησης του email, θα μπορέσετε να αιτηθείτε ηλεκτρονικά στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (http://academicid.minedu.gov.gr/), την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας. Η ταυτότητα αυτή χρησιμοποιείται και ως Δελτίο Μειωμένου Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ).

Πληροφορίες σχετικά με τις αιτήσεις σίτισης/στέγασης:

https://www.merimna.uoc.gr/index.php/el/anakoinwseis/459-f-m-enarksi-diadikasias-ypovolis-aitiseon-gia-sitisi-kai-stegasi-gia-tous-protoeteis-foitites-tou-akadimaikoy-etous-2019-2020

Ενημέρωση Πρωτοετών φοιτητών Βιβλιοθήκης Πανεπιστημίου Κρήτης: 14 Οκτωβρίου έως 15 Νοεμβρίου 2019 σε δύο ενότητες:

Α΄ Ενότητα: Βασική χρήση της Βιβλιοθήκης 10.00-11.15 π.μ.

Β΄ Ενότητα: Χρήση του ηλεκτρονικού καταλόγου της Βιβλιοθήκης 11.30 π.μ.-12.30 μ.μ.

Όλες οι σχετικές πληροφορίες δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης (www.lib.uoc.gr) ενώ μπορείτε να ενημερώνεστε και από την υπηρεσία Πληροφόρησης και Εκπαίδευσης Χρηστών (τηλ. 28310 77844, 77817, e-mail : libr@lib.uoc.gr).

Παράλληλα θα δίνονται πληροφορίες και για μετεγγραφές φοιτητών στο site του Υπουργείου.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΡΓΟ, ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.