Σεπ 232020
 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-21

Οι εγγραφές για την εισαγωγή των φοιτητών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ για το ακαδημαϊκό έτος 2020-21 γίνονται ηλεκτρονικά στο site του Υπουργείου από 22-29 Σεπτεμβρίου 2020 στην εφαρμογή του Υπουργείου https://eregister.it.minedu.gov.gr/ . 

 

Καλώς ήλθατε στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης!

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου θα ξεκινήσουν την Δευτέρα 28/09/2020.

Η έναρξη των μαθημάτων είναι ανεξάρτητη από την περίοδο των εγγραφών και είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προσπαθείτε ώστε να παρακολουθείτε τα μαθήματα από την αρχή.

Σας ενημερώνουμε ότι θα γίνει Υποδοχή και Ενημέρωση Πρωτοετών φοιτητών την Δευτέρα 28/9/20, στις 11:30 διαδικτυακά μέσω ZOOM στο https://zoom.us/j/98742129289

Μήνυμα του Προέδρου του Τμήματος Κοινωνιολογίας προς τους/ις νεοεισερχόμενους/ες φοιτητές/τριες

Πρόγραμμα μαθημάτων

Προσφερόμενα μαθήματα

Οδηγός Σπουδών

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ – Εξυπηρέτηση Προπτυχιακών Σπουδών: Γαλάτεια Νταναλάκη

Τηλ.: 2831077465 και 2831077466,  Fax: 2831077467, URL: http://sociology.soc.uoc.gr/

Ταχυδρομική διεύθυνση: Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Κοινωνιολογίας, Γραμματεία,
Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, Περιοχή Γάλλου 74100 Ρέθυμνο

Ώρες εξυπηρέτησης κοινού Δευτέρα -Τετάρτη -Παρασκευή: 9:30΄ – 13:30΄

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Η εγγραφή των νεοεισαχθέντων στα ΑΕΙ θα γίνει ως εξής:


Α. Εγγραφή στην ιστοσελίδα του Υπουργείου ….

22-09-20 Ηλεκτρονική εγγραφή επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση 

Ξεκινά η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2020 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, κατά το διάστημα από σήμερα, Τρίτη 22 έως και Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020. Για πρώτη φορά φέτος, το Υπουργείο προσφέρει τη δυνατότητα η εγγραφή των επιτυχόντων να γίνει συνολικά ηλεκτρονικά μέσω πιστοποίησης του αριθμού κινητού τηλεφώνου τους που πραγματοποιείται στο  πλαίσιο του Πληροφοριακού Συστήματος των Ηλεκτρονικών Εγγραφών.

Η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται μέσω του συστήματος της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής χωρίς να  απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις  Γραμματείες των Σχολών και των Τμημάτων επιτυχίας τους. Με τον τρόπο αυτό οι επιτυχόντες δεν επιβαρύνονται με το πρόσθετο κόστος της μετακίνησης για την εγγραφή τους.

Η διαδικασία εγγραφής θα πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη Σχολή ή το Τμήμα επιτυχίας τους μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr, εισάγοντας  τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου και τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Η εφαρμογή θα βρίσκεται σε λειτουργία από σήμερα, Τρίτη 22  Σεπτεμβρίου.

Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι σχολικές μονάδες θα παρέχουν υποστήριξη στους επιτυχόντες όσον αφορά τους κωδικούς πρόσβασης, ενώ μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα υπάρχει διαθέσιμο αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης για τη διευκόλυνσή τους, καθώς και συνοπτικές οδηγίες σε κάθε βήμα.

Μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες, στην περίπτωση που έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε Τμήματα καταργηθέντων ΤΕΙ θα αιτούνται τη διαγραφή τους αναζητώντας αρχικά το Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο), στο οποίο εντάχθηκε το οικείο Τμήμα και εν συνεχεία το (σε μεταβατική ακαδημαϊκή λειτουργία) Τμήμα του ΤΕΙ, από το οποίο επιθυμούν να διαγραφούν. Προς διευκόλυνση των αιτούντων, στο μενού Στοιχεία Τμημάτων παρέχεται αναλυτική λίστα, με την αντιστοίχιση των Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια  στα οποία έχουν ενταχθεί μέχρι την ολοκλήρωση της μεταβατικής λειτουργία τους.

Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον προσωπικό τους Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Επιπλέον, οι επιτυχόντες θα βλέπουν τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου που συμπλήρωσαν στο Μηχανογραφικό Δελτίο τους και θα είναι σε θέση να το διορθώσουν αν δε βρίσκεται πλέον σε ισχύ.

Κατά τη διαδικασία της Ηλεκτρονικής Εγγραφής οι επιτυχόντες είναι απαραίτητο να δηλώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, τα οποία επιβεβαιώνονται μέσω σχετικών μηχανισμώντης ηλεκτρονικής εφαρμογής. Επισημαίνεται ότι η ορθότητα των στοιχείων επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικήκαθώς Οι Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων θα έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν σε περαιτέρω διαδικασίες.

Για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Ακαδημίες του Εμπορικού Ναυτικού, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων καθορίζεται και πραγματοποιείται από τα αρμόδια Υπουργεία.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται επίσης ότι η εγγραφή των επιτυχόντων με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το Ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, πραγματοποιείται μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής και κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, δηλαδή από 22  έως και 29 Σεπτεμβρίου 2020,

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους, οι εισαχθέντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, οφείλουν στο ίδιο διάστημα υποβολής της αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής (22 έως 29/09/2020) να αποστείλουν με ταχυμεταφορά (courier) ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως στη γραμματεία του Τμήματος / Σχολής επιτυχίας τους  τη σχετική βεβαίωση ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή  Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής τότε πρέπει να αποστείλουν ή καταθέσουν αυτοπροσώπως, όπως παραπάνω, βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ΄ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών.

 


Β. Κατάθεση των Δικαιολογητικών Εγγραφής στην πλατφόρμα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών έως 9/10/2020:

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Τα δικαιολογητικά που να απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης (σε μορφή pdf) είναι τα εξής:

  1. Η ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής
  2. Φωτοαντίγραφο τίτλου απόλυσης (απολυτήριο Λυκείου ή πτυχίο ή αποδεικτικό του σχολείου αποφοίτησης)
  3. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου (δεν χρειάζεται επικύρωση)
  4. Υπεύθυνη Δήλωση με ελεύθερο κείμενο από το GOV.GR με το κείμενο: “Τα στοιχεία που αναφέρονται στο παρόν είναι πραγματικά και σε ισχύ. Τα αντίγραφα που συμπεριλαμβάνω στα δικαιολογητικά εγγραφής είναι γνήσια αντίγραφα των πρωτοτύπων. Επιθυμώ να μου σταλούν τα στοιχεία ενεργοποίησης του ακαδημαϊκού μου λογαριασμού στην παραπάνω δηλωθείσα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. ” ή Υπεύθυνη Δήλωση DOC ή PDF με το γνήσιο της υπογραφής.
  5. Φωτογραφία φοιτητή (μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία τύπου: .png, .jpeg, Μέγιστο Μέγεθος: 2MB, Διαστάσεις: 200px x 200px)

Και αν φοιτούσατε πριν σε άλλο Τμήμα ή Σχολή:

  • Η διαγραφή σας θα πραγματοποιηθεί στην περίπτωση που είχατε εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αρκεί στην πλατφόρμα του Υπουργείου να δηλώσετε τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είστε ήδη εγγεγραμμένοι και να αιτείστε ταυτόχρονα τη διαγραφή σας, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα. Στην περίπτωση που έχετε λάβει ήδη τη διαγραφή σας, παρακαλώ επισυνάψτε την με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.

Οι άρρενες φοιτητές εάν χρειάζονται να πάρουν βεβαίωση για την αναβολή του στρατού, θα πρέπει να καταθέσουν και πιστοποιητικό Οικογενειακής κατάστασης ή έγγραφο που να αναφέρει τον αριθμό μητρώου αρρένων.

Είναι σημαντικό, για την διευκόλυνση όλων να υποβάλετε ΜΟΝΟ ΜΙΑ αίτηση με όλα τα αρχεία σας μαζεμένα. Τα ονόματα των αρχείων που θα καταθέσετε να ξεκινούν με το επίθετό σας. π.χ. ΠαπαδάκηςΑΙΤΗΣΗ.pdf, ΠαπαδάκηςΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ.pdf, ΠαπαδάκηςΑΤ.pdf.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

Κατάθεση των Δικαιολογητικών Εγγραφής στο Αποθετήριο της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών έως 6/10/2020

Η κατάθεση έχει γίνει επιτυχώς εάν είναι της μορφής:


Γ. Έλεγχος, αντιπαραβολή των στοιχείων από τη Γραμματεία  και ολοκλήρωση της εγγραφής.

Μετά τον έλεγχο, αντιπαραβολή και ολοκλήρωση της εγγραφής η Γραμματεία του Τμήματος μπορεί να στείλει στους εγγραφέντες, Βεβαίωση Σπουδών (πιστοποιητικό ότι είστε φοιτητής/τρια), το ακαδημαϊκό email, τους κωδικούς τους και, οι άρρενες φοιτητές μία Βεβαίωση Στρατολογίας για την αναβολή της στράτευσης και οδηγίες για την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας και την χρήση του email και κωδικού.

ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16/10/2020.

 


Δ. Μετά την ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Οι φοιτητές για να έχουν πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Ακαδημαϊκές Υπηρεσίες (απόκτηση ακαδημαϊκής ταυτότητας, αίτηση μετεγγραφής, αίτηση σίτισης/στέγασης κ.α.) θα πρέπει να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στις Γραμματείες των Τμημάτων επιτυχίας και θα τους αποσταλεί ηλεκτρονικά με email το όνομα χρήστη και τον κλειδάριθμο.

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής και στο Τμήμα Κοινωνιολογίας θα χρειαστεί να φροντίσετε το συντομότερο δυνατόν για την ενεργοποίηση του email σας.

Από την επόμενη μέρα της ενεργοποίησης του email, θα μπορέσετε να αιτηθείτε ηλεκτρονικά στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (http://academicid.minedu.gov.gr/), την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας. Η ταυτότητα αυτή χρησιμοποιείται και ως Δελτίο Μειωμένου Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ). Ακόμα δείτε τις ειδικές πληροφορίες χρήσης ακαδημαϊκού email.

Πληροφορίες σχετικά με τις αιτήσεις σίτισης/στέγασης στην Φοιτητική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Κρήτης: https://www.merimna.uoc.gr/index.php/el/

Πληροφορίες για την Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης: Η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης με αξιόλογες συλλογές έντυπων και ηλεκτρονικών βιβλίων, περιοδικών και άλλων αρχείων υποστηρίζει ουσιαστικά την εκπαιδευτική διαδικασία. Η συμμετοχή σας στις ενημερώσεις της Βιβλιοθήκης -που αφορούν τη λειτουργία και τους κανόνες της- είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση του δικαιώματος δανεισμού υλικού της. Επισκεφτείτε την ενότητα «Πρωτοετείς» στην ιστοσελίδα της (lib.uoc.gr) ή/και επικοινωνήστε με την υπηρεσία Πληροφόρησης και Εκπαίδευσης χρηστών.

 

Παράλληλα θα δίνονται πληροφορίες και για μετεγγραφές φοιτητών στο site του Υπουργείου Παιδείας.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΡΓΟ, ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.