Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε την ηλεκτρονική εγγραφή των φοιτητών/τριών 2021-22 στην οποία αναφέρεται ότι για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος οι ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφών θα λειτουργεί από 16/9/2021 ώρα 12:00 έως και 24/9/2021 ώρα 15:00

Για την ολοκλήρωση εγγραφής θα ενημερωθείτε μέσω των ανακοινώσεων από την ιστοσελίδα του Τμήματος Κοινωνιολογίας καθώς και της παρούσας ανακοίνωσης.

Για τις παροχές σίτισης και στέγασης από το Πανεπιστήμιο Κρήτης ενημερώνεστε από το www.merimna.uoc.gr

  • Έναρξη μαθημάτων Χειμερινού Εξαμήνου 2021-2022: Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021. 

Οι φοιτητές/τριες μετά την εγγραφή τους στην πλατφόρμα του Υπουργείο Παιδείας καλούνται να καταχωρήσουν το αποδεικτικό αρχείο της εγγραφή τους  καθώς και κάποια ακόμα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα ακόλουθα δικαιολογητικά στην Εφαρμογή Εγγραφής Πρωτοετών του Τμήματος Κοινωνιολογίας για το ακαδημαϊκό έτος 2021-22.


ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΕΩΣ 30/9/2021.

Τα δικαιολογητικά που να απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης (σε μορφή pdf) είναι τα εξής:

  1. Η ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής
  2. Φωτοαντίγραφο τίτλου απόλυσης (απολυτήριο Λυκείου ή πτυχίο ή αποδεικτικό του σχολείου αποφοίτησης)
  3. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου (δεν χρειάζεται επικύρωση)
  4. Υπεύθυνη Δήλωση με ελεύθερο κείμενο από το GOV.GR με το κείμενο: “Τα στοιχεία που αναφέρονται στο παρόν είναι πραγματικά και σε ισχύ. Τα αντίγραφα που συμπεριλαμβάνω στα δικαιολογητικά εγγραφής είναι αληθή και γνήσια αντίγραφα των πρωτοτύπων. Επιθυμώ να μου σταλούν τα στοιχεία ενεργοποίησης του ακαδημαϊκού μου λογαριασμού στην παραπάνω δηλωθείσα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Συμφωνώ με την διάθεση και επεξεργασία των υποβληθέντων προσωπικών δεδομένων για υπηρεσιακούς λόγους που αφορούν στην εγγραφή και φοίτησή μου στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.”
    ή Υπεύθυνη Δήλωση DOC ή PDF.
  5. Φωτογραφία φοιτητή/τριας (μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία τύπου: .png, .jpeg, Μέγιστο Μέγεθος: 10MB, Διαστάσεις: 200px x 200px)

Οι φοιτητές και φοιτήτριες μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα ανεξάρτητα αν έχει ολοκληρωθεί ή όχι η εγγραφή τους.

Οδηγίες για τους νεοεισερχόμενους /ες φοιτητές/φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας/εξυπηρέτηση προπτυχιακών φοιτητών ntanalag@uoc.gr

2η ΦΑΣΗ: Έλεγχος, αντιπαραβολή των στοιχείων από τη Γραμματεία και ολοκλήρωση της εγγραφής

Μετά τον έλεγχο, αντιπαραβολή και ολοκλήρωση της εγγραφής η Γραμματεία του Τμήματος μπορεί να στείλει στους εγγραφέντες, Βεβαίωση Σπουδών (πιστοποιητικό ότι είστε φοιτητής/τρια), το ακαδημαϊκό email, τους κωδικούς τους και, οι άρρενες φοιτητές μία Βεβαίωση Στρατολογίας για την αναβολή της στράτευσης και οδηγίες για την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας και την χρήση του email και κωδικού.

ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΠΕΜΠΤΗ 14/10/2021

3η ΦΑΣΗ: Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής

Οι φοιτητές για να έχουν πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Ακαδημαϊκές Υπηρεσίες (απόκτηση ακαδημαϊκής ταυτότητας, αίτηση μετεγγραφής, αίτηση σίτισης/στέγασης κ.α.) θα πρέπει να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στις Γραμματείες των Τμημάτων επιτυχίας και θα τους αποσταλεί ηλεκτρονικά με email το όνομα χρήστη και τον κλειδάριθμο.

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής και στο Τμήμα Κοινωνιολογίας θα χρειαστεί να φροντίσετε το συντομότερο δυνατόν για την ενεργοποίηση του email σας.

Από την επόμενη μέρα της ενεργοποίησης του email, θα μπορέσετε να αιτηθείτε ηλεκτρονικά στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (http://academicid.minedu.gov.gr/), την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας. Η ταυτότητα αυτή χρησιμοποιείται και ως Δελτίο Μειωμένου Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ). Ακόμα δείτε τις ειδικές πληροφορίες χρήσης ακαδημαϊκού email.

Πληροφορίες σχετικά με τις αιτήσεις σίτισης/στέγασης στην Φοιτητική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Κρήτης

Πληροφορίες σχετικά με το Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών με Αναπηρία ή και με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.

Πληροφορίες για την Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης: Η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης με αξιόλογες συλλογές έντυπων και ηλεκτρονικών βιβλίων, περιοδικών και άλλων αρχείων υποστηρίζει ουσιαστικά την εκπαιδευτική διαδικασία. Η συμμετοχή σας στις ενημερώσεις της Βιβλιοθήκης -που αφορούν τη λειτουργία και τους κανόνες της- είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση του δικαιώματος δανεισμού υλικού της. Επισκεφτείτε την ενότητα «Πρωτοετείς» στην ιστοσελίδα της (lib.uoc.gr) ή/και επικοινωνήστε με την υπηρεσία Πληροφόρησης και Εκπαίδευσης χρηστών.

Παράλληλα θα δίνονται πληροφορίες και για μετεγγραφές φοιτητών στο site του Υπουργείου Παιδείας.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΡΓΟ, ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ 1 ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.