Γαλάτεια Νταναλάκη

Μαΐ 262020
 

Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας 2020-21

του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης

Εξυπηρέτηση:
Τηλ.Επικοινωνίας 2831077475
Email: pdesociology@uoc.gr
Υπεύθυνος: Σωτήριος Μιχελουδάκης

Ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων από 1/6/2020-30/6/2020. Παρακαλώ δείτε τον σύνδεσμο για την Φόρμα της Αίτησης

Αποτελέσματα επιλεγέντων φοιτητών/αποφοίτων στις 23/9/2020.

Αναλυτικά το ΠΠΔΕ Κοινωνιολογίας.

 

Μαΐ 262020
 
22/5/2020 – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΟΥΝΙΟΥ 2020
*Ανακοίνωση *

*Οι εξετάσεις Ιουνίου 2020 θα γίνουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως και θα διενεργηθούν εντός των ημερομηνιών 15/6/20-15/7/20. *

*Παρακαλούνται οι φοιτητές που δεν έχουν καθόλου μπει στο https://elearn.uoc.gr/ και δεν έχουν εγγραφεί στα μαθήματά τους να το κάνουν άμεσα ώστε να έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν στις αξιολογήσεις/εξετάσεις των μαθημάτων οι οποίες για πρώτη φορά θα γίνουν εξ αποστάσεως. *

Για την είσοδο στην πλατφόρμα χρησιμοποιείτε το *ακαδημαϊκό **email*με τον *κωδικό* του και για την εγγραφή στα συγκεκριμένα μαθήματα που έχετε δηλώσει, χρειάζονται κάποια κλειδιά ασφαλείας (μοναδικό για κάθε μάθημα) τα οποία χορηγούνται από τον ίδιο τον διδάσκοντα ή από την Γραμματεία.

Κανονισμός Εκπαιδευτικής Λειτουργίας Τμήματος Κοινωνιολογίας για εξ αποστάσεως εξέταση στις ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2020

ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΟΥΝΙΟΣ 2020

 ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΟΥΝΙΟΣ 2020  Προγράμματα εξετάσεων, Φοιτητικά θέματα  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΟΥΝΙΟΣ 2020
Μαΐ 192020
 

Ανακοίνωση για την

Εμβόλιμη Eξεταστική των επί πτυχίω φοιτητών (ΙΟΥΝΙΟΣ 2020)

από 15/06/2020 έως και 15/07/2020

Σας ενημερώνουμε ότι, κατ΄ εφαρμογή του Ν. 4452/15/2/2017  και σύμφωνα με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης 344-20/11/2019 του Τμήματος ,

οι φοιτητές/φοιτήτριες που

  1. έχουν ολοκληρώσει τα προβλεπόμενα εξάμηνα σπουδών για τη λήψη πτυχίου (>=9 εξάμηνο),
  2. οφείλουν το μέγιστο 14 μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου τους,

μπορούν να εξεταστούν σε μαθήματα που είχαν δηλώσει το προηγούμενο Χειμερινό Εξάμηνο 2019-20 και δεν είχαν περάσει.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες φοιτητές/φοιτήτριες που φοιτούν στο 9ο ή μεγαλύτερο εξάμηνο (από το 5ο έτος και έπειτα), και πληρούν τις ανωτέρω συνθήκες, θα πρέπει να δηλώσουν τα μαθήματα της εμβόλιμης εξεταστικής στα οποία επιθυμούν να εξεταστούν, από 20/05/2020  έως και 26/05/2020.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

  • ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΕΞΕΤΑΣΗ.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ: Το Σύστημα Μηχανογράφησης (StudentsWeb) θα ανοίξει για την εμβόλιμη εξεταστική από 20/05/2020 έως και 26/05/2020 δίνοντας τη δυνατότητα να προσθέσετε τα επιπλέον μαθήματα που επιθυμείτε να εξεταστείτε.  Αυτά τα επιπλέον μαθήματα που θα προσθέσετε πρέπει να τα οφείλετε και να τα έχετε δηλώσει στο Χειμερινό εξάμηνο 2019-20 αλλιώς δεν θα σας επιτρέψει το σύστημα να τα προσθέσετε.

Ακόμα δεν επιτρέπονται αλλαγές στη δήλωση μαθημάτων που έχετε ήδη υποβάλει για το τρέχον Εαρινό Εξάμηνο 2019-20 και στη δήλωση μαθημάτων για την εμβόλιμη εξεταστική (δηλαδή μετά την αποστολή της δήλωσής σας δεν θα έχετε τη δυνατότητα να την τροποποιήσετε).

 

Από τη Γραμματεία

Μαΐ 182020
 

Τα μαθήματα του εξαμήνου πραγματοποιούνται μέσω τηλεδιασκέψεων σύμφωνα με το εβδομαδιαίο πρόγραμμα.

Για τις μέρες του Πάσχα και για τις ακόλουθες μέρες Μεγάλη Δευτέρα 13/4/20, Μεγάλη Τρίτη 14/4/20, Τετάρτη 22/4/20, Πέμπτη 23/4/20 και Παρασκευή 24/4/20 τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν κανονικά σύμφωνα με το εβδομαδιαίο πρόγραμμα.

 

Οι αναπληρώσεις είναι οι ακόλουθες:

Πέμπτη 26/3/20 ΘΕΩΚ328 Δ.Φούφουλας αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Παρασκευή 27/3/20 ΘΕΩΚ221 Δ.Φούφουλας αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Σάββατο 4/4/20 στις 11.30 ΕΓΓΚ239 Β.Πετούση αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Τρίτη 7/4/20 στις 17.30 ΜΕΘΚ398 Ι.Κουμπουρλής αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Σάββατο 11/4/20 στις 14.30 ΙΣΤΚ383 Ε.Φουρναράκη αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Μ.Δευτέρα 13/4/20 11.30-14.30 ΜΕΘΚ132 Στ.Καλογεράκη (Σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία με ZOOM)

Μ.Τρίτη 14/4/20 11.30-14.30 ΜΕΘΚ394 Στ.Καλογεράκη (Σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία με ZOOM).

Τετάρτη 22/4/20 8:30-11:30 ΑΓΓΚ020 Χαβρεδάκη αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Τετάρτη 22/4/20 11:30-14:30 ΑΓΓΚ040 (Α και Β ΟΜΑΔΑ) Χαβρεδάκη αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Τετάρτη 22/4/20 στις 11.30 ΚΙΣΚ313 Ι. Κουμπουρλής αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Πέμπτη 23/4/20 στις 8.30 ΕΡΓΚ376 Χρ.Καρακιουλάφη αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Πέμπτη 23/4/20 στις 14.30 ΙΣΤΚ 383 Ε.Φουρναράκη αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Σάββατο 25/4/20 στις 10.00 ΕΚΠ348 Κ. Σπυριδάκης αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Κυριακή 26/4/20 στις 11.30 ΜΕΘΚ398 Ι. Κουμπουρλής αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Σάββατο 2/5/20 στις 10.00 ΕΚΠ348 Κ. Σπυριδάκης αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Σάββατο 2/5/20 στις 14.30 ΘΕΩΚ221 ΦΟΥΦΟΥΛΑΣ αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Σάββατο 9/5/20 στις 11.30 ΕΓΓΚ239 ΠΕΤΟΥΣΗ αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Κυριακή 24/5/20 στις 8.30 ΜΕΘΚ398 Ι. Κουμπουρλής αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Παρασκευή 29/5/20 στις 14.30 ΠΟΛΚ325 Κούση αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Κυριακή 31/5/20 στις 8.30 ΚΙΣΚ313 Ι. Κουμπουρλής αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

Δευτέρα 1/6/20 στις 17.30 ΚΙΣΚ313 Ι. Κουμπουρλής αναπλήρωση με τηλεδιάσκεψη

 

 

 

Μαΐ 162020
 

Η Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας (Δ.Α.ΣΤΑ.) του Πανεπιστημίου Κρήτης θα πραγματοποιήσει την Πέμπτη 21 Μαΐου 2020 στις 6:00μμ για τους φοιτητές και τους απόφοιτους του Π.Κ. ένα all-in-one webinar σχετικό με την Εύρεση Εργασίας και την Επαγγελματική Ανάπτυξη, με την ευγενική συμμετοχή της Μαρίας Γιαμπουλάκη(*) .

Πιο συγκεκριμένα, θα γίνει αναφορά στα παρακάτω:

  • Δημιουργία Πλάνου Εύρεσης Εργασίας και Επαγγελματικής Ανάπτυξη
  • Βιογραφικό Σημείωμα
  • Συνέντευξη
  • Δικτύωση
  • Ο ρόλος των social media στο επαγγελματικό προφίλ των ατόμων
  • Soft Skills / Οριζόντιες Δεξιότητες

 

‼️ Το webinar θα γίνει με Zoom. Οι θέσεις είναι περιορισμένες, γι αυτό όσοι/ες ενδιαφέρεστε, κάντε έγκαιρα την εγγραφή σας εδώ:
https://forms.gle/8HXD4tg3VDSa8QsE6

Το event έχει αναρτηθεί και στο site και στο facebook της ΔΑΣΤΑ (please follow!!!)

(*) Η Μαρία Γιαμπουλάκη (BSc Διοίκηση Επιχειρήσεων, ΜEd Εκπαίδευση Ενηλίκων, Diploma Επαγγελματική Συμβουλευτική & Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας) είναι διευθύντρια στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Ευρωπαϊκή Πρόοδος». Παράλληλα πραγματοποιεί σεμινάρια και ομιλίες σε θέματα: Management, HR, Επικοινωνία, Μεθοδολογία Εκπαίδευσης Ενηλίκων και Πλάνο Επαγγελματικής Ανάπτυξης, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί ατομικές και ομαδικές συνεδρίες επαγγελματικής συμβουλευτικής.

Μαΐ 112020
 
7/5/2020 – Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2019-20
Ανακοίνωση

Παρακαλούμε θερμά όλους τους φοιτητές και φοιτήτριες να συμπληρώσετε τα ερωτηματολόγια αξιολόγησης των μαθημάτων που έχετε δηλώσει για το εαρινό εξάμηνο 2019-20. Τα ερωτηματολόγια είναι ανοιχτά από 4/5-22/5/20. Έχουν αποσταλεί σχετικά link στο ακαδημαϊκό email σας.

Από τη Γραμματεία

Απρ 162020
 

ΘΕΜΑ: UOC Ε-resources – Υπενθύμιση – Ψηφιακές Πηγές Επιστημονικής Πληροφόρησης

Υπενθυμίζουμε στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης ότι μέσω της ιστοσελίδας της Βιβλιοθήκης (www.lib.uoc.gr) έχουν ηλεκτρονική πρόσβαση σε ένα μεγάλο αριθμό πηγών επιστημονικής πληροφόρησης:

Ηλεκτρονικά Περιοδικά
Ηλεκτρονικά Βιβλία
Βάσεις Δεδομένων

Οι ανωτέρω ηλεκτρονικοί κατάλογοι ενημερώνονται διαρκώς με ψηφιακό περιεχόμενο που παρέχεται:
α) μέσω διμερών συμβάσεων μεταξύ του Πανεπιστημίου και εκδοτών
β) μέσω συλλογικών συμβάσεων μεταξύ του Συνδέσμου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (HEAL-Link) και εκδοτών και
γ) ελεύθερα, μέσω διαδικτύου (επιλεγμένες πηγές σχετικές με τα γνωστικά αντικείμενα του ΠΚ).

Η πρόσβαση στο ψηφιακό υλικό με συνδρομή είναι ελεγχόμενη και παρέχεται μόνο μέσω του δικτύου του Πανεπιστημίου Κρήτης (τοπικά, εντός των εγκαταστάσεων του ΠΚ, και απομακρυσμένα, μέσω της υπηρεσίας vpn).

Ψηφιακό περιεχόμενο διαθέσιμο μέχρι 30 Ιουνίου 2020 :

JSTOR (πρόσβαση στο περιεχόμενο όλων των συλλογών)

JoVE Science Education

ΙΕΕΕ elearning

ProQuest Ebook Central Academic

ProQuest One Literature

Project MUSE (πρόσβαση σε πρόσθετο περιεχόμενο)

Reaxys

SAGE Video

SAGE Research Methods Video

SAGE Knowledge

Statista  (δοκιμαστική πρόσβαση έως 30 Απριλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των Ηλεκτρονικών Πηγών μπορείτε να απευθύνεστε στην Υπηρεσία Πληροφόρησης και Εκπαίδευσης Χρηστών της Βιβλιοθήκης.

Απρ 072020
 
7/4/2020 – Ανακοίνωση για την αδυναμία πρόσβασης φοιτητών/τριών στα τηλεμαθήματα
Το Τμήμα Κοινωνιολογίας λαμβάνοντας υπόψη τον ευρύτερο προβληματισμό που έχει αναπτυχθεί στην πανεπιστημιακή κοινότητα για τα ψηφιακά χάσματα στην εκπαίδευση διερευνά τρόπους καταγραφής και αντιμετώπισης των υπαρχόντων προβλημάτων. Σε αυτήν την κατεύθυνση καλεί φοιτητές και φοιτήτριες που συναντούν προβλήματα συμμετοχής στα τηλεμαθήματα που διεξάγονται με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τη Γραμματεία του Τμήματος (ntanalag@uoc.gr)  και να δηλώσουν τα προβλήματα που έχουν (π.χ. έλλειψη υπολογιστή, κινητού τηλεφώνου, περιορισμένα δεδομένα, έλλειψη δεξιοτήτων χρήσης κλπ).

Εκ μέρους του Προέδρου κ. Ι. Ζαϊμάκη

Απρ 012020
 

κείμενο:Κανονισμός εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Κανονισμός εκπαιδευτικής  λειτουργίας του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης κατά την περίοδο της προσωρινής απαγόρευσης της λειτουργίας του Ιδρύματος για την αποφυγή κινδύνου εμφάνισης ή και διάδοσης του ιού SARS -CoV-2.

 

Από τη Δευτέρα 23/3/2020 η εκπαιδευτική και ακαδημαϊκή λειτουργία του Τμήματος θα πραγματοποιείται με την εξ αποστάσεως διδασκαλία των προπτυχιακών και των μεταπτυχιακών μαθημάτων σε όλα τα προγράμματα σπουδών του Τμήματος, σύμφωνα με το παρακάτω ενδεικτικό πλαίσιο λειτουργίας και ειδικότερα:

 

  • Για τα μεταπτυχιακά μαθήματα επιτρέπεται η σύγχρονη διδασκαλία με τηλεδιάσκεψη (με χρήση των υπηρεσιών Zoom, Webex ή Microstof Teams)  στο πλαίσιο του ισχύοντος ωρολογίου προγράμματος, δηλαδή σε εβδομαδιαία βάση και μέσα στο χρονικό πλαίσιο που είχε ορισθεί για τη διδασκαλία με φυσική παρουσία ή όπως ενδεχομένως τροποποιηθεί.

 

  • Για τα προπτυχιακά μαθήματα, επιτρέπεται

 

  • η σύγχρονη διδασκαλία με τηλεδιάσκεψη (με χρήση των υπηρεσιών Zoom, Webex ή Microstof Teams) στο πλαίσιο του ισχύοντος ωρολογίου προγράμματος δηλαδή σε εβδομαδιαία βάση και μέσα στο χρονικό πλαίσιο που είχε ορισθεί για τη διδασκαλία με φυσική παρουσία ή όπως ενδεχομένως τροποποιηθεί (ενδείκνυται για μαθήματα με μικρότερα ακροατήρια, συμπεριλαμβανομένων ιδιαίτερα των σεμιναρίων).
  • η ασύγχρονη διδασκαλία με αναρτήσεις στον επίσημο ιστότοπο του μαθήματος(πλατφόρμα elearn.uoc.gr ή Student Web) και η οποία πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα στοιχείο σύγχρονης διδασκαλίας. Ειδικότερα η ασύγχρονη διδασκαλία περιλαμβάνει ανάρτηση
  • υποχρεωτικά: οδηγιών μελέτης, εποπτικού υλικού ή/και σημειώσεων
  • προαιρετικά: ηχογραφημένων (podcast) ή μαγνητοσκοπημένων (video) διαλέξεων κατανεμημένων ανά εβδομάδα
  • εβδομαδιαία– τηλεσυνεργασία, δηλαδή διαθεσιμότητα του διδάσκοντος/ουσας να απαντά σε ερωτήσεις εξ αποστάσεως σε πραγματικό χρόνο, και μέσα σ’ ένα χρονικό πλαίσιο, το οποίο ορίζεται και δηλώνεται από τον διδάσκοντα ή την διδάσκουσα, και ανακοινώνεται στο studentsweb ή στο moodle ή με άλλο κατάλληλο τρόπο.
  • ο συνδυασμός της σύγχρονης με την ασύγχρονη διδασκαλία, τηρουμένων των προδιαγραφών που ορίζονται παραπάνω.

 

  • Για την εξ αποστάσεως διδασκαλία πρέπει να τηρούνται οι ακόλουθες προδιαγραφές:
  • Κατάτμηση της ύλης ανά εβδομάδα
  • Σαφείς οδηγίες μελέτης του αναρτώμενου εκπαιδευτικού υλικού
  • Προσαρμογή της διδακτέας ύλης σύμφωνα με τα οριζόμενα ECTS για κάθε μάθημα.

 

  • Κάθε εβδομαδιαίο εξ αποστάσεως μάθημα που πραγματοποιείται σύμφωνα με τα παραπάνω υποκαθιστά ένα αντίστοιχο μάθημα με φυσική παρουσία. Για όσα μαθήματα δεν πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως, και μόνο για τα μαθήματα αυτά, ισχύει η υποχρέωση αναπλήρωσής τους με φυσική παρουσία.

 

  • Οι διδάσκοντες και διδάσκουσες
  • τηρούν το ήδη υπάρχον πρόγραμμα μαθημάτων (δηλ. τις ίδιες ώρες και μέρες διδασκαλίας) ενώ τυχόν αλλαγές που ενδέχεται να προκύψουν τις δηλώνουν στη Γραμματεία του Τμήματος (με κοινοποίηση στον πρόεδρο του Τμήματος).  Σε κάθε περίπτωση, οι διδάσκοντες και διδάσκουσες αναλαμβάνουν υποχρέωση εβδομαδιαίας παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
  • μπορούν χωρίς κανένα περιορισμό να επιλέξουν την πλατφόρμα/εφαρμογή καθώς και τη μέθοδο (σύγχρονη, σύγχρονη, συνδυασμό) που θα χρησιμοποιήσουμε για τη διδασκαλία τους και ανάλογα με τις ανάγκες και τους εκπαιδευτικούς στόχους των μαθημάτων τους. Επίσης, όσοι διδάσκοντες και διδάσκουσες το επιθυμούν, μπορούν να κάνουν κατάτμηση των φοιτητών σε δύο (ή και περισσότερες) ομάδες για τη διδασκαλία και πάλι ανάλογα με τις ανάγκες και τους εκπαιδευτικούς στόχους των μαθημάτων τους.
  • στέλνουν στον πρόεδρο και τη Γραμματεία του Τμήματος δήλωση για τον τρόπο διεξαγωγής της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στα μαθήματος. Οι δηλώσεις στη συνέχεια διαβιβάζονται στη Διοίκηση του Πανεπιστημίου Κρήτης, η οποία θα ενημερώσει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
  • μπορούν να κάνουν εξ αποστάσεως εξέταση προόδου, ενδιάμεση εξέταση (ή οτιδήποτε άλλο σχετικό) με τη μεθοδολογία που θα επιλέξουν ανάλογα και με την ιδιαιτερότητα του κάθε μαθήματος.
  • μπορούν κάνουν αναπληρώσεις μαθημάτων με εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τις εβδομάδες που έχουν ήδη χαθεί έπειτα από συνεννόηση με τη Γραμματεία και τον Πρόεδρο του Τμήματος.
  • μπορούν να κάνουν αναπληρώσεις μαθημάτων με εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τις εβδομάδες που έχουν ήδη χαθεί έπειτα από συνεννόηση με τη Γραμματεία και τον Πρόεδρο του Τμήματος.
  • Συντάσσουν σχετικές ανακοινώσεις προς τους φοιτητές και τις φοιτήτριες τις οποίες αναρτούν στο student web ή στο e-learn (ή ακόμα και στις δύο αυτές πλατφόρμες).

 

  • Για την επιβεβαίωση της πραγματοποίησης των εξ αποστάσεως μαθημάτων σύμφωνα με τις προδιαγραφές που τίθενται στον παρόντα Κανονισμό:
  • για τη σύγχρονη διδασκαλία, οι διδάσκοντες/διδάσκουσες τηρούν δεδομένα για την έναρξη και λήξη του μαθήματος. Τα ως άνω δεδομένα βρίσκονται στη διάθεση των διευθυντών/τριών ΠΜΣ για τα οικεία μαθήματα, καθώς και του/της Προέδρου του Τμήματος.
  • για την ασύγχρονη διδασκαλία, οι διδάσκοντες έχουν την ευθύνη της ενημέρωσης της πλατφόρμας e-learn, όπως αυτή πραγματοποιείται και στη διά ζώσης διδασκαλία, και είναι στη διάθεση του προέδρου του τμήματος ή του διευθυντή/διευθύντριας του ΠΜΣ για ενημέρωση σε περίπτωση που αυτό χρειαστεί.

 

  • Καλές πρακτικές που προτείνονται για την ασύγχρονη διδασκαλία είναι οι ακόλουθες:
  • Κατάτμηση της εβδομαδιαίας ύλης σε μικρότερες ενότητες με ευκρινείς στόχους
  • Λέξεις-κλειδιά για κάθε ενότητα
  • Ποικιλία στο εκπαιδευτικό υλικό (κείμενο, παρουσίαση power point, ντοκιμαντέρ, μαγνητοσκοπημένη ή ηχογραφημένη διάλεξη, ιστοσελίδα, περαιτέρω βιβλιογραφία)
  • Η υποκατάσταση της διδασκαλίας με φυσική παρουσία από την εξ αποστάσεως διδασκαλία, όπως ορίζεται παραπάνω, ισχύει για όλο το χρονικό διάστημα κατά το οποίο εφαρμόζεται η αναστολή του διδακτικού έργου με φυσική παρουσία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, και μόνο κατά το διάστημα αυτό.

 

Οι τηλεδιασκέψεις αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και θα πρέπει να ιδωθούν ως μέσο υποβοήθησης των φοιτητών προς την κατάκτηση των μαθησιακών στόχων κάθε μαθήματος, την καθοδήγηση της μελέτης τους και τη διευκόλυνση της μεταξύ τους συνεργασίας. Οι τηλεδιασκέψεις λαμβάνουν χώρα σύμφωνα με ένα πλαίσιο δεσμευτικών κανόνων, που περιλαμβάνονται και περιγράφονται στον ανά χείρας κανονισμό λειτουργίας. Συγκεκριμένα:

Α. Στις τηλεδιασκέψεις οι συμμετέχοντες/ουσες εγγράφονται και συμμετέχουν με το πλήρες ονοματεπώνυμό τους. Εγγραφές με ψευδώνυμα  θα διαγράφονται από τον συντονιστή της τηλεδιάσκεψης.

 

Β. Όπου απαιτείται η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα πρέπει να δίδεται το ακαδημαϊκό email του/ης φοιτητή/τριας, εκτός αν ως προς αυτό αντιμετωπίζονται αξεπέραστα προβλήματα.

 

Γ. Οι συμμετέχοντες/ουσες ενεργοποιούν το μικρόφωνο και την κάμερά τους κάθε φορά που επιθυμούν να λάβουν τον λόγο ή όταν τους/τις το ζητήσει ο/η διδάσκων/ουσα.

Δ.  Για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων απαγορεύεται η εγγραφή και ο διαμοιρασμός του περιεχομένου της τηλεδιάσκεψης μέσω του προγράμματος πραγματοποίησης της τηλεδιάσκεψης[1]. Απαγορεύεται, επίσης, η εγγραφή, ηχογράφηση, φωτογράφηση ή βιντεοσκόπηση των διασκέψεων με άλλο μέσο και βεβαίως η κοινοποίηση τέτοιου υλικού.

Ε. Ο σεβασμός στο πρόσωπο των συμμετεχόντων/ουσών προϋποθέτει ότι η εικόνα και φωνή τους δεν θα εκτίθεται χωρίς την άδεια τους κατά την τηλεδιάσκεψη σε τρίτους, που ενδεχομένως παραβρίσκονται στον χώρο από τον οποίον συνδέεται ο φοιτητής/τρια. Κατά συνέπεια συνιστάται στους/ις συμμετέχοντες/ουσες να συνδέονται από έναν προσωπικό χώρο εργασίας στον οποίο θα βρίσκονται μόνοι∙ και όταν κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν, να χρησιμοποιούν ακουστικά και μικρόφωνο.

ΣΤ. Το υλικό, που διαμοιράζεται μεταξύ των συμμετεχόντων/ουσών κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, διατίθεται αυστηρά για την προσωπική τους μελέτη και χρήση. Απαγορεύεται κάθε είδους διακίνηση και χρήση του εκτός του σεμιναρίου. Οι συμμετέχοντες/ουσες μεριμνούν ώστε το λογισμικό ή το υλικό που θα διαμοιράσουν να μην περιέχει ιούς ή άλλα κακόβουλα στοιχεία. Το σύνολο του περιεχομένου, που διαμοιράζεται, και κάθε είδους επικοινωνία, που λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης, δεν πρέπει να έχει διαφημιστική, εμπορική, υβριστική, δυσφημιστική, συκοφαντική, ρατσιστική, σεξιστική, πορνογραφική χροιά ή/και να προωθεί το μίσος, τον φανατισμό, τη βία, και κάθε συμπεριφορά που μπορεί να προσβάλει την προσωπικότητα των συμμετεχόντων/ουσών.

Ζ. Οι τηλεδιασκέψεις κάθε μαθήματος πραγματοποιούνται κατά κανόνα στο πλαίσιο του ισχύοντος ωρολογίου προγράμματος του Τμήματος. Εξαίρεση αποτελούν οι συναντήσεις, που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της αναπλήρωσης του μαθήματος, ή οι έκτακτες συναντήσεις, που έχουν συμφωνηθεί και ανακοινωθεί εκ των προτέρων.

Η. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε τηλεδιασκέψεις δυο μαθημάτων ταυτόχρονα.

Θ. Στα σεμινάρια καταγράφονται παρουσίες και υπάρχει όριο απουσιών, όπως στις δια ζώσης συναντήσεις. Στα σεμινάρια η προγραμματισμένη ώρα προσέλευσης και αποχώρησης τηρείται από όλου/ες. Οι φοιτητές/τριες, που αποχωρούν από την τηλεδιάσκεψη προτού αυτή ολοκληρωθεί, οφείλουν να ενημερώσουν τον/η διδάσκοντα/ουσα.

Οι παραπάνω κανόνες είναι δεσμευτικοί για όλους/ες όσου/ες συμμετέχουν στην τηλεδιάσκεψη. Σε ενδεχόμενη παραβίασή τους, οι διδάσκοντες/ουσες ενημερώνουν άμεσα τον/η φοιτητή/τρια. Μπορούν, δε, να αφαιρέσουν υλικό που δεν είναι σύμφωνο με τον κανονισμό ή να ζητήσουν από τον/η φοιτητή/τρια που παραβιάζει τους κανόνες να αποχωρήσει από την τηλεδιάσκεψη, εφόσον μετά από σχετική σύσταση δεν ευθυγραμμιστεί με την τήρησή τους.

 

 

[1] Εξαιρούνται ειδικές και καλά τεκμηριωμένες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα η υποστήριξη της μάθησης φοιτητών/τριών με ειδικές δυσκολίες.